У столичний торговельний центр "Україна", в магазин "Тейлі Вейлі", завезли кольорові капронові панчохи та підколінки. На полиці магазину лежать вироби з геометричними орнаментами та в дрібні квіти.
— Цієї весни до сукенок чи спідниць модно носити кольорові підколінки, — вважає киянка Олександра Бігунова, 24 роки. — Передивилася європейські каталоги моди — дівчата одягають їх і до шортів. Для мене важливо, що взуття не натиратиме ногу. Та й такі шкарпетки додають індивідуальності, бо ставлять додатковий кольоровий акцент в одязі.
За словами продавця-консультанта 22-річної Наталки, підколінки користуються в дівчат більшим попитом, аніж шкарпетки.
— Підбирають їх в основному не в тон одягу, а до сумки чи паска, — запевняє жінка. — До того ж купують підколінки не тільки дівчата-підлітки, а й старші жінки.
Всі шкарпетки й підколінки виробництва Китаю. Склад — нейлон. Коштують 15–18 грн.
Коментарі